sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Personal Preview

M-am gandit ca in aceasta perioada de “liniste” in ceea ce priveste aparitia cercurilor in lanuri, sa public cateva articole referitoare la  detalii interesante din cadrul acestui fenomen. In articolul de azi am sa fac publice cateva fotografii obtinute personal la fata locului, la cateva ore dupa misterioasele aparitii. Precizez faptul ca fotografiile nu sunt realizate cu aparatura profesionala si nici nu ma pot lauda cu calitati de bun fotograf.

Fotografiile sunt facute la sol, neavand posibilitatea vizualizarii de la inaltime. Oricum voi posta imaginea luata de la inaltime de catre profesionisti, urmand a completa cu fotografiile mele.

Prima locatie: Silbury Hill 5 Iulie 2009

Formatiunea a aparut in jurul orelor 03.00 dimineata si masoara aproximativ 100 m diametru.

Cercuri in lanuri.

DSC04372

DSC04396

DSC04412

DSC04408

DSC04384

DSC04388

DSC04410

DSC04386

DSC04424

DSC04430

DSC04437

Fotografiile au fost realizate in ziua aparitiei formatiunii.

A doua locatie: Danebury Hill, 6 Iulie 2010.

Danebury

Pictograma masoara aproximativ 60 m diametru.

Cercuri in lanuri a

Cercuri in lanuri b

Cercuri in lanuri c

Cercuri in lanuri d

Cercuri in lanuri e

Cercuri in lanuri f

Cercuri in lanuri h

Cercuri in lanuri i

Cercuri in lanuri j

 

A treia locatie: Cley Hill, 9 Iulie 2010.

Cley-Hill-Warminster

Pictograma masoara aproximativ 60-70m diametru.

Cercuri in lanuri 1

Cercuri in lanuri 2

Cercuri in lanuri 3

Cercuri in lanuri 4

Cercuri in lanuri 5

Cercuri in lanuri 6

Cercuri in lanuri 7

Cercuri in lanuri 8

Cercuri in lanuri 9

Cercuri in lanuri 10

Cercuri in lanuri 11

Cercuri in lanuri 12

Intradevar, imaginile luate la sol nu sunt atat de spectaculoase, dar marturisesc ca, simpla prezenta acolo in camp si ceea ce simti acolo, e cel putin la fel de impresionant ca si sentimentul pe care il traiesti privind de sus pictogramele. Nu sunt medium, nici clarvazator, nu am calitati paranormale (cel putin asa stiu eu), nu vad luminite, nu aud voci, nu comunic cu nimeni prin channeling si nici nu simt prezente, dar ceea ce am simtit acolo e total diferit de orice senzatie traita vreodata in viata.

2 comentarii:

Celestine Mihaela spunea...

Interesant ca a aparut la 3 AM.
Sfidarea Treimii... ora Lor.
Se deschid portalurile la acea ora...

Anonim spunea...

imi place blogul tau, este foarte interesant...recomand sa fie citita cartea " egiptul secret" scrisa de paul brunton, pentru a intelege mai bine ce reprezinta acest simbol ( cel cu piramida si ochiul divin) preluat de masoni.